zaterdag 23 juli 2011

crazy kids in Lilli Vanilli

Vandaag hebben we met verenigde krachten een update gemaakt van alle kinderkleding die ik heb. Het resultaat is te bezien bij de foto's. De maten en de prijzen staan erbij vermeld.

Mijn arme kinderen krijgen zelden of nooit kleren van Lilli Vanilli. Hun maten zijn er meestal snel uit en de dingen die overblijven zijn dan vaak hun kleur niet. En tegen dat ik klaar ben met alles te maken, heb ik vaak geen zin meer om voor hen ook nog vanalles te maken... Maar deze keer wilde ik de schaapkes dan toch ook iets geven... in ruil voor hun mooiste poses. En dan krijg je dit.


Oke, er waren er ook met een iets betere compositie.




De hele "fotoshoot" (om één of andere reden lijkt dit woord mij iets te hooggegrepen ;-) is te zien bij de foto's. De kleren zijn allemaal te zien bij de foto's onder "kleren"

1 opmerking:

  1. gewéldig!!!!
    heel erg mooi!!Die t-shirt met vlaggetjes was me ook al langer opgevallen, maar ik denk dat ik ditmaal op mijn tanden ga bijten ;-)
    Veel liefs
    Maman Verte
    vandaag samen met dochter, beiden in Lilli Vanilli singeltje, de stad in !!!

    BeantwoordenVerwijderen