maandag 12 september 2011

workspace

Dit weekend heb ik mij (voor de verandering) nog eens bezig gehouden met een reorganisatie van mijn "workspace". Ik zit daar namelijk elke avond op te kijken en dan kan dat beter aangenaam zijn, niewaar? Die reorganisatie werd voorafgegaan door een rommelmarktje waar weer een paar schatten opgegraven werden. Dat in combinatie met een paar erfstukken van de Oma die een nieuwe plaats nodig hadden. Dus er werd weer duchtig heen en weer geschoven en vanalles naar de kelder versast. Ik moet dat altijd doen als Meneer er niet is, want dieje krijgt daar echt grijs haar van. Dus ik ben blij dat het voetbalseizoen weer begonnen is, dan kan ik de boel herinrichten.



U ziet hier een kader van den Ikea dieje al een paar jaar in de weg stond zonder iets erin. Ik verzamel broderiekes, dus hebben we er dan maar eentje ingestoken. Daarnaast staat Paola op een blikken doos te blinken (dat is misschien veel gezegd, want ze bladdert al wat af). Paola vond ik dus op de rommelmarkt.



Hier eentje van bij de Oma, de kader was eerst een beetje bombastisch blinkend goud, daar ben ik met de spuitbus witte lak overgegaan (ook als Meneer er niet was want dieje krijgt ook grijs haar van mijn spuittechnieken) en toen was er een nieuw prikbord.



Diezelfde dag vond ik in de kelder (waar ik al de andere rommel die nu plaats heeft moeten ruimen voor nieuwe rommel stokkeer)ook nog chinese papiertjes met bladgoud en daarvan maakte ik deze 3D slinger.



En passant heb ik ook nog wat foto's getrokken van juwelen die nog niet op de blog staan. Roze kwarts bloemetjes aan een haakje (17euro).



Roze kwarts druppeltjes met een zilveren bloemeje aan een haakje (25euro).

Merkte u trouwens mijn nieuwe staandertjes op? Die van karton hadden zo stilaan hun beste tijd wel gehad en dat vroeg om iets nieuws. Ik maakte ze van ijzerdraad, maar dat is op zich echt lelijk met zilveren oorbellen erop, dus ik pakte mijn witte spuitbus weer boven en spoot de hele boel blinkend wit. En daar hou ik mij in het weekend dus mee bezig als Meneer is gaan sjotten.

Het volgende project op de agenda is houten (witte) jaloeziëen hangen, zoals hier. Ik zit namelijk al meer dan 2 jaar zonder raambekleding te werken waardoor iedereen zo een beetje zijn eigen gedacht heeft van wat wij hier nu altijd zitten te doen in huis. Het heeft ook zijn voordelen, maar laten we zeggen dat die na 2 jaar niet meer opwegen tegen de constant priemende blikken op mijn rug van alle voorbijgangers. Later meer hierover, of u dat nu wil of niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten