zondag 16 oktober 2011

back to black

Allez hop, we doen er ineens nog maar eentje vandaag. Lilli op stap met de papa, Rik wat slaap aan het inhalen (het is werkelijk een heel vermoeiende bezigheid om uw ouders 's nachts wakker te houden ziet u...)

Dit weekend stond in het teken van mijn nieuw kapsel. Ik was er al weken over aan het denken om eens iets anders te doen met mijn haar maar wilde geen fortuinen uitgeven aan de kapper. Omwille van de titel van dit bericht stel ik mij nu de vrees in ieders ogen voor dat ik mijn haar zwart geverfd heb... niet dus. Ik heb geen ambities om op Morticia Adams te trekken. Ik kocht dus al een week geleden een potje "koper" en dacht er ondertussen NOG maar eens over na. Dit weekend belde ik mijn lieve vriendin Lotte dan maar om het te komen verven, moest het dan mislukken, dan kon ik het nog altijd op haar steken. Waar dienen die goede vriendinnen anders voor??

Nu vraagt u zich waarschijnlijk af "vanwaar diejen titel dan toch??"
Ik zal het is zeggen: Toen ik nog blond was, en mijn huid en haarkleur redelijk in elkaar overgingen, stond ik totaal niet met zwart. Zowel kleren als juwelen. Nu heb ik niet bepaald gothic-ambities ofzo, maar ik wilde wel af en toe zwarte stenen in mijn juwelen dragen. Maar hocus pocus, na mijn nieuwe kapsel en haarkleur vind ik het ineens wel kunnen! Ha, zo zie je maar dat aan alles een mouw te passen valt!



zo ziet u het misschien wat beter...


ook mij trouwe ketting met het bloedkoralen bolletje heeft nu moeten wijken voor een gitzwart onyx druppeltje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten