donderdag 15 december 2011

been busy!

Productieve dagen achter de rug. Omdat ik afgelopen zaterdag een onverwacht goeie verkoop had op het Sfeermarktje, heb ik dus veel nieuws moeten bijmaken. Niet alleen de bestaande ontwerpen, dat verveelt op den duur ook een beetje, vooral voor mij dan ;-) maar ook weer wat nieuwe spullen. Hieronder al een kleine impressie:


Weer wat zwart bijgemaakt




Bij gebrek aan degelijk daglicht dezer dagen excuseer ik mij op voorhand alvast voor de schrale foto's

nieuwe Peruviaanse opaal!

En nieuwe camee!

rode koraal vanouds weer van de partij

En nu verder inpakken om vanavond alles klaar te zetten voor de Perfect present Pop Up Shop! Nog zoooooo veel werk!!! Ik hoop dat ik jullie massaal mag verwelkomen. Het beloofd de moeite te worden... Tot van't weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten