woensdag 7 december 2011

planning

Lilli Vanilli heeft een drukke maand voor de boeg! Ik klaag niet natuurlijk en al helemaal niet omdat ik erop voorzien was en dan maar alle verlof opgespaard heb om 3 weken verlof te nemen en er volop voor te gaan. Vrijdag is de laatste gewone werkdag van het jaar en dan kan ik er volop invliegen! Ik geef u even een overzicht van waar Lilli Vanilli te vinden is de komende weken.
 
09/12 14 tot 19u Sfeermarktje in Berchem
 
Een organisatie van Liesbeth, gezellig marktje waar veel handgemaakte spullen en een paar leuke merken te vinden zijn. Onder andere Zeza en Flor, Rita Co Rita stock, LN Beanies, de Prinses op de erwt en veel meer. Lilli Vanilli is er te vinden met juwelen en ik breng ook de buttons van Tina Negen mee.
 
Boomgaardstraat 66, 2600 Berchem,
 
16, 17 en 18/12 The Perfect Present Pop Up Shop
 
Ik had het hier al aangekondigd. Met dezelfde mensen van TE KOOP komen we deze keer met een Pop up shop specifiek voor kerstcadeautjes. Tina Negen heeft weer veel nieuwe buttons, Rudi Respeel brengt zijn kristallen kandelaars mee, Kristien maakte weer een hele collectie kaartjes, dekentjes, kussens en nog veel meer lekkers voor het oog. Atelier Rèvé maakt dan weer fijn haakwerk en LN Beanies is voor het eerst ook mee van de partij met haar bekende xl sjaals, beanies en wanten. Lilli Vanilli trekt alle registers open en brengt natuurlijk juwelen mee, een nieuwe collectie sjaals, nieuwe tassen, truitjes, kinderkleding, speldjes, slingers,… kortom teveel om op te noemen. Ik ben al weken bezig met allerlei nieuws te maken om hier te presenteren. Later vandaag alvast een voorproefje...
 
vrijdag 16 december 12-20u
zaterdag 17 december 10-18u
zaondag 18 december 10-18u
Moorkensplein 28, 2140 Borgerhout
 
 
21, 22 en 23 december Kom Maar Binnen in Hove
 
Voor de late shoppers en zij die Borgerhout te ver vinden, stel ik mijnen (ok, ik moet hem delen met Meneer zijn hobby's en bijberoepen…) bureau/atelier open. Opendeur dus eigenlijk, maar dat klninkt zo ouwbollig. Ik verwijder Meneer zijn gerief en palm vervolgens alles in en steek het vol met Lilli vanilli. Ik ben is benieuwd! Vooral voor de mensen uit de buurt om nog eens binnen te springen en een cadeautje te kiezen. Hier is enkel Lilli Vanilli te vinden.
 
Ik stuur later nog mails rond met een uitnodiging.
 
Geen excuses meer om waardebonnen onder de kerstboom te leggen. Keuze en gelegenheden genoeg om een origineel cadeau te vinden dit jaar!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten