zaterdag 28 januari 2012

rood!

Het is hier precies een tijdje stillekes geweest... Op vakantie geweest, veel nieuwe juwelen gemaakt, weinig tijd om overdag foto's te trekken, want zeg nu eerlijk, die flash-winteravond-foto's trekken op niet veel. Maar... op deze zonnige zaterdagmorgen maak ik dat dus weer allemaal goed. 


Ik merkte na de Perfect Present Pop Up Shop dat er toch altijd veel mensen naar de rode juwelen grijpen. Dat was mij natuurlijk eerder ook al opgevallen, maar nooit zo duidelijk. Ik was echt uitverkocht. Geen rode juwelen meer! Daar heb ik mij dus onder andere mee bezig gehouden de laatste weken. Kwestie van mij te verantwoorden hé... Hieronder een kleine selectie. Een heel overzicht kan je bekijken bij de foto's.



Zilveren vogeltje en rode koraal bloem: 20euro


fijn zilveren armbandje met koraal: 17euro


oorbellen in bergkristal en bijpassende ketting met rode koraal: oorbellen 20euro en ketting 35euro.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten