zaterdag 13 oktober 2012

Eindelijk...


Eindelijk is mijn atelier helemaal klaar! Ik schreef er hier al over. Ge moet even niet naar den datum kijken, het mag gezegd zijn dat het veel te lang geduurd heeft. Het meeste was dus in mei al klaar, maar ken je dat? die laatste prutsen blijven altijd liggen. En laat die laatste prutsen nu net het (in mijn ogen dan toch) belangrijkste van heel de ruimte zijn: De nieuwe kastjes die mijn lief met veel liefde (allez, dat verzin ik erbij...) eigenhandig gemaakt heeft. Ik ben er ZO blij mee! Eindelijk een plek waar mijn juwelen mooi tot hun recht komen.



een streling voor het oog, niwaar?


en op een opgeruimde dag ziet het atelier er nu dus ZO uit



Nog eens een nieuw stempeltje op de zakjes gezet.



ziehier, een heus inpakhoekje!



en natuurlijk, niet te vergeten, staat er ook een hoop bling bling in dat mooie ding!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten